Category Archives: Copywriting

Alles wat je moet weten over copywriting.

Tone-of-voice voorbeeld

Een tone-of-voice voorbeeld waar je echt wat aan hebt

Het vinden van de juiste tone-of-voice voor je merk is zoiets als een Tinder-profiel perfectioneren: het moet precies aansluiten bij wie je bent en de juiste mensen aanspreken. Maar als je online gaat zoeken naar tone-of-voice voorbeelden, loop je vaak tegen een muur. Want als je het internet afspeurt naar inspiratie, blijkt dat bedrijven hun […]

goede social media posts

7 tips voor goede social posts (met voorbeelden)

De aandachtsspanne van mensen op sociale media is over het algemeen vrij kort. Mensen scrollen vaak snel door hun feeds en worden overspoeld met informatie en visuele stimuli. Ze hebben daarom op sociale media vaak de neiging om vluchtig door berichten te bladeren en alleen de meest interessante of visueel aantrekkelijke inhoud te bekijken. Er […]

Wat is storytelling marketing

Wat is storytelling marketing en hoe zet je het in?

Storytelling marketing is kort door de bocht het vertellen van verhalen waarin klanten, producten of diensten de hoofdrol spelen. In plaats van alleen maar saaie feiten op te sommen, leg je de focus op hoe het product of de dienst een probleem oplost of een verlangen vervult van de consument. Door zo’n verhaal wordt er […]

Veelvoorkomende taalfouten

Vijf veelvoorkomende taalfouten in 2022

In het Nederlands worden veel taalfouten gemaakt. Soms zijn dat stijlfouten, soms schrijffouten en soms grammaticale fouten. In dit blog met uitlegvideo behandelt Eva 5 veelvoorkomende taalfouten die ze in 2022 overal hoorde en zag! Dit zijn de veelvoorkomende taalfouten waar het om gaat: Fout 1: ‘Opzoek’ aan elkaar. Ik zie vaak dat mensen ‘op […]

Waarom bloggen

5x waarom bloggen belangrijk is

Wij vinden het soms lastig om tijd te maken om te bloggen voor MEER collective. Zelfs voor dit blog over -nota bene-  waarom bloggen belangrijk is moet ik echt even mijn motivatie bij elkaar rapen. Toch posten we regelmatig blogs omdat we weten dat dit een langetermijninvestering is en bovendien een belangrijk onderdeel van onze marketing. […]