Category Archives: Copywriting

Alles wat je moet weten over copywriting.

Merk archetypes

De 12 merk archetypes op een rij 

Mensen kopen tegenwoordig niet alleen meer producten omdat ze het nodig hebben. Ze kopen ook het merk, omdat ze er een goed gevoel bij hebben. Omdat ze zichzelf erin herkennen of zich ermee willen identificeren. Het is daarom niet alleen belangrijk dat je een goed product hebt, maar ook dat je een sterke merkpersoonlijkheid hebt. […]

Nieuwsbrief schrijven

Nieuwsbrief schrijven: 7 handige tips

De nieuwsbrief schrijven en ontwerpen is vaak niet de meest favoriete klus van ondernemers, maar als je een eigen bedrijf hebt, is het zeker de moeite van het overwegen waard. De meeste succesvolle bedrijven maken namelijk gebruik van nieuwsbrieven. Jij zal er (of je nu wil of niet) ook wel een paar per dag binnenkrijgen […]

Tone of voice

TONE OF VOICE BEPALEN IN 5 SIMPELE STAPPEN

De ‘tone-of-voice‘, oftewel de manier waarop een bedrijf een doelgroep aanspreekt, is een essentieel onderdeel van een goede marketing- en communicatiestrategie. Waarom? De woorden die je gebruikt op je website, in je nieuwsbrieven en op je sociale kanalen bepalen letterlijk hoe mensen jouw bedrijf zien. Je wilt hen aanspreken op een manier die bij jouw […]

On-page SEO

10 tips om het beste uit je on-page SEO te halen!

Om de de juiste bezoekers naar je website te krijgen, is het belangrijk om je on-page SEO te optimaliseren. SEO staat voor search engine optimization: zoekmachine optimalisatie. Bij SEO gaat het erom dat je je website zo goed mogelijk optimaliseert zodat je (zonder er voor te betalen) hoger wordt weergeven in de rankinglist van zoekmachines. […]

brand storytelling

STORYTELLING MARKETING: 4 TIPS VOOR EEN STERK VERHAAL

Storytelling marketing, wat is dat eigenlijk? Stel, je bekijkt tijdens saaie werkdag een Instagram-story waarin een vrouwelijke ondernemer die jou inspireert, zegt dat zij een nieuw blog online heeft gezet. JA, hier wil je meer over weten! Hoewel je eigenlijk geen tijd hebt, besluit je toch op de link te klikken en uiteindelijk lees je […]