Category Archives: Strategie

merkarchetype held

Archetype held uitgelicht

Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de magiër of ‘the magician’.  Het archetype ‘held’ staat bekend als de […]

Archetype de onschuldige

Archetype onschuldige uitgelicht

Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de held. Het archetype ‘onschuldige’, wordt ook wel ‘de optimist’ of de […]

Archetype avonturier

Archetype avonturier uitgelicht

Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de avonturier. De avonturier, ook wel de ‘pionier’, de ‘vrijheidzoeker’ of ‘de […]