Category Archives: Strategie

Archetype de onschuldige

Archetype onschuldige uitgelicht

Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de held. Het archetype ‘onschuldige’, wordt ook wel ‘de optimist’ of de […]

Archetype avonturier

Archetype avonturier uitgelicht

Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de avonturier. De avonturier, ook wel de ‘pionier’, de ‘vrijheidzoeker’ of ‘de […]

Waarom bloggen

5x waarom bloggen belangrijk is

Wij vinden het soms lastig om tijd te maken om te bloggen voor MEER collective. Zelfs voor dit blog over -nota bene-  waarom bloggen belangrijk is moet ik echt even mijn motivatie bij elkaar rapen. Toch posten we regelmatig blogs omdat we weten dat dit een langetermijninvestering is en bovendien een belangrijk onderdeel van onze marketing. […]