Category Archives: Strategie

archetype de goede buur

Archetype goede buur uitgelicht

Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de goede buur. Archetype goede buur, ook wel ‘de bondgenoot, ‘de allemansvriend’ […]

Brand archetype verleider

Archetype verleider uitgelicht

Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de verleider. Archetype verleider, ook wel ‘de liefhebber’, ‘de geliefde’ of ‘de […]

archetype entertainer

Archetype entertainer uitgelicht

Brand archetypes zijn ‘persoonlijkheden’ die merken inzetten om een bepaald publiek aan te spreken. Je voelt je namelijk eerder verbonden met een merk waar je je mee identificeert of dat iets in je losmaakt. In dit blog zoomen we in op brand archetype: de entertainer. Archetype entertainer, ook wel ‘de clown’ of ‘de nar’ genoemd […]