De ‘tone of voice‘, oftewel de manier waarop een bedrijf een doelgroep aanspreekt, is een essentieel onderdeel van een goede marketing- en communicatiestrategie. Waarom? De woorden die je gebruikt op je website, in je nieuwsbrieven en op je sociale kanalen bepalen letterlijk hoe mensen jouw bedrijf zien. Je wilt hen aanspreken op een manier die […]
Category Archives: Uncategorized
Een van de grote voordelen van zelf ondernemen, is dat je geen manager hebt die op vrijdagmiddag om 17.30 nog even een uurtje wil ‘brainen over de CSF’ (critical succes factor) van dat nieuwe project. Want A) het is allang tijd voor bier en B) Brainen over de whuuut? Kantoortermen. Van kriebelige afkortingen (‘vrijmibo’) tot […]
In dit blog vertel ik je waar je allemaal op moet letten bij het bepalen van je doelgroep. Dit is namelijk heel belangrijk bij het maken van een marketing- en communicatiestrategie voor je bedrijf. Het is fantastisch als je een bedrijf hebt met een product of dienst waar jij helemaal voor staat. Iets wat je […]