Merkstrategie

Online sales strategie

Met een online business wil je iets aan de man brengen Je wilt mensen overtuigen dat jij te bieden hebt wat zij zoeken. Dat is eigenlijk de kern van sales. Met een goede online sales-strategie leg jij de basis voor het laatste duwtje in de rug wat mensen nodig hebben voordat ze overgaan tot actie. Met andere woorden: je zorgt voor een salesfunnel die onweerstaanbaar is. En dat is precies waarvoor wij een strategie gaan bedenken. Zodat jij jouw doelen kunt behalen, meer winst genereert en de juiste mensen weet aan te trekken en te behouden.

Gratis sessie

Een goede sales-flow levert het volgende op:

✓ Meer omzet door gerichter te verkopen
✓ Nieuwe leads
✓ Loyala klanten
✓ Je wekt vetrouwen op bij je leads
✓ Het zorgt voor een helderde en sterke identitei

De onderdelen

Sales SMART-doelen

We leggen alle SMART-doelen vast die je wilt behalen met je online sales strategie. Dit doen niet alleen om helder te krijgen wat die doelen precies zijn, maar ook om in de gaten te houden of deze behaald zijn, in welke tijd en via welke middelen.

Sales pagina optimalisatie

Voordat we met een plan komen om je salesflow te verbeteren, nemen we eerst je huidige aanbod en salespaginas onder de loep. Wie spreek je hiermee aan en is je aanbod duidelijk? Daarnaast kijken we hoe je je salespagina’s nog meer kan optimaliseren.

Salesfunnels

Om iets te verkopen moet je je doelgroep in verschillende klantfases weten te raken. Want mensen kopen niet zomaar iets als het online staat. We gaan de perfecte sales funnel voor je bedenken, zodat jij kwalitatieve leads krijgt en je omzet verhoogt.

Metrics

Het is zonde als je niet meet hoe je salesfunnel functioneert. Want alleen dan weet je en waar je aanpassingen in moet maken en welke onderdelen resulteren in de meeste conversie. Daarom zetten we verschillinde trackings voor je op die je op een laagdrempelioge manier kunt bekijken en gebruiken voor beslissingen in de toekomst.

Sales-strategie evaluatie

Er bestaat geen goede strategie zonder een gedegen evaluatie. We zullen na verloop van tijd de resultaten analyseren en de strategie waar nodig bijschaven of aanpassen. Daarnaast bekijken we welke onderdelen leiden tot het grootste succes en of de doelen van het SMART-plan behaald zijn.

Samen met ons de basis leggen voor jouw online sales?

Plan een belletje met ons en en dan kijken we wat we precies voor je kunnen doen.

hulp bij je merkstrategie
Let's go

Hoor het van een ander

ZO GAAN WE TE WERK

Tijdens een vrijblijfende belafspraak of bij jouw of bij ons op kantoor zullen bespreken hoe wij jou kunnen helpen. Vervolgens sturen wij een voorstel naar je op.

Wij geloven niet in standaard paketten omdat ieder bedrijf en ieder mens anders is. We zullen dan ook een strategie en plan uitwerken die geschikt is voor jouw onderneming.

Wij evalueren hoe het gaat of is gegaan, op welke manier je het plan inzet voor je bedrijf en kijken of en waar het plan nog moet worden aangepast.

Meestgestelde vragen

Accordion Item 1 Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Accordion Item 1 Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

FAQ's merkstrategie

Echt stappen maken met je bedrijf?

We snappen dat je ons graag even wil spreken voordat we samen gaan werken. Zo kon ons uitleggen waar je behoefte aan hebt en dan kunnen wij je vertellen over onze werkwijze.

Ik wil kennis maken

EERST EVEN KENNISMAKEN?

We snappen dat je ons graag even wil spreken voordat we samen gaan werken. Zo kon ons uitleggen waar je behoefte aan hebt en dan kunnen wij je vertellen over onze werkwijze.

Ik wil kennis maken