Masterclasses

Niet alleen maar vage theorie, maar hands on opdrachten waar je direct mee aan de slag kunt!

Merk archetypes
Online workshop

MERK-ARCHETYPES

👉 Wat denk je dat coca-cola, M&M’s, De correspondent en MEER collective met elkaar gemeen hebben?⁠

Hun branding & communicatie is gestoeld op een (soms twee) van de 12 archetypes van psycholoog Carl Gustav Jung.⁠

👉 Volgens Jung bestaan er een soort (oer)karakters die in ons onderbewuste leven. Denk bijvoorbeeld aan de heerser, de entertainer of de verzorger. ⁠

👉 Archetypes vertonen een typisch gedragspatroon dat iedereen herkent. Zoals een verzorger die altijd voor iedereen klaarstaat. Of de entertainer die iedereen aan het lachen maakt. Jung noemt in zijn theorie tal van archetypes en 12 van deze archetypes zijn perfect toe te passen op een merkpersoonlijkheid. En daar maken sterke merken heel goed gebruik van. ⁠

Hoe je daar gebruik van maakt en de kennis van archetypes concreet maakt voor jouw bedrijf (branding, tone of voice, aanbod), leer je in onze masterclass.

Masterclass komt 21 juni online. Meld je voor 21 juni 2022 aan en je ontvangt de masterclass met 25% korting, dus voor 27 euro, in plaats van  37 euro

Ik wil op de early bird lijst
workshop social copy
Masterclass

Practice wat you post

Vind jij het lastig om (goede) copy te schrijven voor social media posts? En ben je hier veel meer tijd aan kwijt dan je zou willen?⁠ Dat is niet zo gek, want pakkende posts schrijven is echt een handigheidje dat je onder de knie moet krijgen. Bovendien verschillen ‘de regels’ van wat wel en niet werkt nogal van bijvoorbeeld een blog of andere (online) teksten.⁠

Speciaal voor iedereen die wil leren wat wel en niet werkt qua social copy, en hoe je betere teksten kunt schrijven voor socials, organiseren wij de Workshop: ‘Practice what you post.’ ⁠

Dit levert het je op:⁠

💫 Merkherkenning⁠
💫 Een band opbouwen met je doelgroep⁠
💫 Meer verkeer naar je website⁠
💫 Meer engagement⁠
💫 Leads⁠
💫 Omzet⁠

Je kan voor 37 euro de masterclass volgen. 

Masterclass volgen
Masterclass

Hoe weet je wat je klanten echt willen?

Een hoop marketingadviezen op instagram zijn open deuren. Het gaat bijna altijd over het ‘wat’ minder over het ‘hoe’. Zo hoor je bijvoorbeeld dat je ‘je klanten moet leren kennen’. Maar vervolgens krijg je totaal geen info over hoe je zoiets aan kunt pakken. Want hoe leer je die klanten dan kennen? Hoe weet je wat ze echt willen en welke acties koppel je daaraan? ⁠

In plaats van wollige theoretische kaders en modellen, komen wij met hands-on tips. Zo slaan we de brug tussen de ‘open deuren’ en de ‘diehard marketingstof’. En het wordt nog leuker! We hebben ook een werkboek voor je gemaakt. Zodat je daadwerkelijk concrete stappen kunt maken. 

Je kan voor 37 euro de masterclass volgen. Je krijgt hiervoor het volgende: 

  • Masterclass met hands-on tips
  • Google analytics tutorial 
  • Werkboek met veel opdrachten
Masterclass volgen