Merkstrategie
Eef & Myr

MEER OVER MEER

Wij zijn zussen Myriam en Eva, de gezichten achter marketing- en communicatiebureau MEER collective. Eva is copywriter en Myriam is marketeer. Door onze complementaire expertisegebieden vormen we een ijzersterk team. 

EVA is de tekst- en copyheld en heeft zoveel teksten geschreven dat de letters van haar macbook onleesbaar zijn geworden. Ze schrijft al 8 jaar webteksten, (SEO)-blogs, persberichten, artikelen, social media copy en schreef als kers op de taart een boek in samenwerking met biermerk Gebrouwen door Vrouwen.

MYRIAM is de specialist op het gebied van online marketing en growth hacking. Ze heeft diverse marketingopleidingen en -trainingen gevolgd, werkte met portfolio’s van verschillende grote Europese bedrijven en heeft al tientallen ondernemers geholpen met hun online strategie en marketing.

Samen helpen wij jou het online succes van je bedrijf te vergoten

Plan een kennismaking

Het verhaal van

idee

EEN GOED GLAS WIJN

Het idee om MEER collective te beginnen ontstond, zoals dat wel vaker gaat met goede (en soms ook slechte ideeën), met een goed glas wijn en een gesprek over de toekomst.

OP HET FRANSE PLATTELAND

Het was de zomer van 2019 en wij zaten in de tuin van het huis van onze ouders in een klein Frans dorp op het platteland. We bespraken reisplannen, relaties, vriendschappen en ook wat wij nu echt van droomden qua werk. 

EVA MISTE UITDAGING

Eva was op dat moment tevreden met haar freelance bestaan als docent en tekstschrijver maar na jarenlang dezelfde stof te behandelen voor de klas, was ze dat een beetje zat. Bovendien wilde ze zich verder ontwikkelen in het schrijven. Een ding stond wél vast: het freelancebestaan (oftewel, het niet werken voor een baas) was haar op het lijf geschreven.

MYRIAM MISTE VUUR

Myriam vond haar baan als online marketeer bij een groot detacheringsbedrijf leuk en interessant, maar wilde liever een authentieker publiek bedienen en was eigenlijk klaar met het loondienstleven. Zij zat boordevol ideeën maar kon in haar huidige baan niet haar passie kwijt. Ook leek niks haar leuker dan de kennis die ze had opgedaan in te zetten voor ondernemers met passie voor hun merk of bedrijf.

toen ontstond een idee…

Zo ontstond het idee om de handen ineen de slaan en samen iets te starten. Al pratende kwamen we erachter hoezeer we elkaar aanvullen qua skills en dat juist hier onze kracht ligt. Door samen te gaan werken, konden we écht het verschil maken en beiden doen wat we eigenlijk het liefste wilden.

in 2020 was het beklonken!

Zo’n idee moest natuurlijk een tijdje sudderen, maar na een tijdje was de kogel door de kerk. We gooiden het roer om en besloten ervoor te gaan! In augustus 2020 hefden wij het glas om te vieren dat MEER Collective officieel was ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. And the rest is history!

DIt is wat wij doen

Ons doel is ervoor zorgen dat bevlogen ondernemers hun product of dienst nog beter met de wereld kunnen delen. Dit doen we onder andere door sterke content in te zetten die opvalt tussen de massa. We helpen met het maken van een strategisch marketing- en communicatieplan en richten ons -indien gewenst- ook op de uitvoering en begeleiding. Denk hierbij aan het ontwerpen en inrichten van een website, SEO-onderzoek, copywriting, social media, blogs etcetera. Wij functioneren als team en hebben daarnaast andere copywriters websitebouwers, fotografen en grafisch designers in ons netwerk waar we graag mee samenwerken.

Ons collectief

Myriam Marketingstrateeg / oprichter

Myriam weet precies hoe je marketing kunt inzetten om het online succes van je bedrijf te vergroten. En ze vindt het nog leuker om die kennis ook met andere mensen te delen. Myriam denkt en schakelt snel en zit altijd vol met nieuwe ideeën. Voor haar is the sky the limit en ze rust niet voordat ze dingen die onmogelijk lijken heeft opgelost. Verder is Myriam creatief en in haar vrije tijd bezig met het maken van tekeningen en schilderijen. 

EERST EVEN KENNISMAKEN?

We snappen dat je ons graag eerst spreekt voordat we samen gaan werken. Zo kun jij ons uitleggen waar je behoefte aan hebt en dan kunnen wij je vertellen hoe we jou verder kunnen helpen.

Ik wil kennismaken

EERST EVEN KENNISMAKEN?

We snappen dat je ons graag even wil spreken voordat we samen gaan werken. Zo kon ons uitleggen waar je behoefte aan hebt en dan kunnen wij je vertellen over onze werkwijze.

Ik wil kennis maken